Kreativní svět studentů

Kontakty ART

Pro studenty

Vyhlásili jsme 2. kolo přijímacího řízení na gymnázium ART ECON.
Ještě máš šanci nastavit budoucnost podle svých představ!

Kontakty gymnázia

Informace pro tento den

Aktuální info k přijímacímu řízení v Prostějově dnes 21.5.2024

Končíš na střední? Přejdi na vyšší! V ART ECON můžeš pokračovat dál.

Kdy nás můžete navštívit nebo se setkat?

Uvažujete o studiu na naší VOŠ? Domluvte si návštěvu.

Informace pro tento den

Aktuální info k přijímacímu řízení v Prostějově dnes 21.5.2024

Končíš na střední? Přejdi na vyšší! V ART ECON můžeš pokračovat dál.

Kdy nás můžete navštívit nebo se setkat?

Uvažujete o studiu na naší VOŠ? Domluvte si návštěvu.

Informace pro tento den

Aktuální info k přijímacímu řízení dnes 21.5.2024

Nepřijali tě na vysněnou školu? Na gymnáziu máme navýšené kapacity, zkus to ve 2. kole!

Kdy nás můžete navštívit?

Pokračuje rekonstrukce nové pobočky na Roztylech. Sledujte náš Instagram a web.

Vyhlásili jsme 2. kolo přijímacího řízení na gymnázium ART ECON.
Ještě máš šanci nastavit budoucnost podle svých představ!

Halloween

1. listopadu 2019 | Život školy

V budově školy proběhl projektový den s názvem „Halloween“. Žáci a učitelé strávili v kostýmech celou dobu školní výuky.

Dne 31. 10. 2019 se uskutečnil v budově školy projektový den s názvem „Halloween“. Žáci a učitelé se mohli převléknout do vybraných kostýmů a strávit v něm celou dobu školní výuky. Součástí tohoto dne byla soutěž o nejhezčí kostým a nejvyzdobenější třídu. Žáci tento den vzali velmi poctivě a přehlídka kostýmů byla  opravdu rozmanitá.

V soutěži o nejhezčí a nejpropracovanější kostým bylo pořadí následovné:

1. Auzká K. (1. FG)
2. Chocholová N. (2. GF)
3. Michálková J. (3. GM)

Cenu pro nejhezčí vyzdobenou třídu získala třída 3. GM.

Průběh dne okořenila přednáška našeho rodilého mluvčího a vyučujícího konverzace v anglickém jazyce Jasona Minnise, který žákům prostřednictvím své prezentace přednášel o historii, původu a tradicích Halloweenu v jeho rodišti Velké Británii.