Kreativní svět studentů

Kontakty ART

Pro studenty

Vyhlásili jsme 2. kolo přijímacího řízení na gymnázium ART ECON.
Ještě máš šanci nastavit budoucnost podle svých představ!

Kontakty gymnázia

Informace pro tento den

Aktuální info k přijímacímu řízení v Prostějově dnes 20.6.2024

Kdy nás můžete navštívit nebo se setkat?

Na dalším dni otevřených dveří vás rádi přivítáme v novém školním roce.

Informace pro tento den

Aktuální info k přijímacímu řízení v Prostějově dnes 20.6.2024

Kdy nás můžete navštívit nebo se setkat?

Na dalším dni otevřených dveří vás rádi přivítáme v novém školním roce.

Informace pro tento den

Aktuální info k přijímacímu řízení dnes 20.6.2024

Těšíme se na všechny studenty budoucích prvních ročníků.

Kdy nás můžete navštívit?

Od nového školního roku budou dny otevřených dveří i v naší nové pobočce na Praze 4 - Roztyly.

Vyhlásili jsme 2. kolo přijímacího řízení na gymnázium ART ECON.
Ještě máš šanci nastavit budoucnost podle svých představ!

Pokyn ředitele školy k hodnocení žáků

10. března 2020 | Studentské info

Pokyn ředitele školy k hodnocení výsledků vzdělávání žáků ve 2. pololetí školního roku 2019/2020

Vedení školy ART ECON – Střední škola a vyšší odborná škola Praha, s.r.o., si je vědomo nestandardního probíhání výuky v 2. pololetí školního roku 2019/2020. Hodnocení žáků bude probíhat v souladu s vyhláškou č. 211/2020 Sb. a bude vycházet z těchto podkladů:

  • z podkladů pro hodnocení získaných v 2. pololetí školního roku 2019/2020 v době, kdy žák měl povinnost řádně docházet do školy;
  • podpůrně z podkladů pro hodnocení získaných při vzdělávání na dálku, pokud má pro takové vzdělávání žák podmínky;
  • podpůrně z podkladů hodnocení výsledků žáka za 1. pololetí školního roku 2019/2020.

V závěrečném hodnocení výsledků vzdělávání žáků ve 2. pololetí školního roku 2019/2020 se bude dále zohledňovat:

  1. snaha žáků o pravidelnou práci ve vzdělávání na dálku;
  2. odevzdávání úkolů a výstupů;
  3. samostatná práce žáků a samostudium během vzdělávání na dálku a její výsledky;
  4. portfolia prací žáků, případně jejich další podklady.